Alien Outbreak
In a small rural community local police officers Zoe and Patrick begin their shift as normal but it soon becomes clear that something is wrong. Strange events unfold before their eyes, residents begin behaving strangely and mass suicide panic spreads amongst the community they are trying to protect. Zoe and Patrick realise they are under siege from alien machines as they become cut off from the outside world. They are forced to do battle against these uninvited visitors. With the help of some of the residents Zoe and Patrick begin unravelling the mystery and soon discover it is not all as it seems. Can Zoe and Patrick save their community and the outside world from extinction?