All About Eva
Eva, an alluring female jockey, infiltrates the home of Pope Healy, a wealthy horse racing magnate. Determined to avenge her late father, her plan is thrown into chaos when she falls for Pope's wayward son. Is Eva ruthless enough to kill Pope and bring down his empire, or will she give up revenge for love?