All Clowns Are Bastards
Mitchell is no ordinary killer clown. Even as a small child, he realized that he was not attracted to the women of his kind. Because of this fact, he lives in a small garden shed, disowned by his family. Alone and without anyone by his side, he kidnaps stray petty criminals here and there. Just to avoid having to endure the agonizing silence of his gazebo. When one day Elena, who is fleeing from her violent ex-boyfriend, moves in next door to him, everything changes for Mitchell. Shortly after getting rid of the "ex-boyfriend" problem, he falls in love with her. So much so that he even gives up the very thing that is supposed to keep him alive: Human flesh. The effects are not long in coming. As his physical deterioration begins, his family plans to turn him back into a real killer clown.