Always I am
Kevin (Han Seung Yun), a renowned singer-songwriter, is having a crisis ahead of the release of his new song. He feels that his life has stagnated and has fallen into a creative slump. While biking to retrieve his phone that he left behind after a photoshoot, Kevin begins to reminisce about some of the people he's met over the course of his career and the impact those relationships had on him. Can Kevin reinvigorate his desire to perform?