An Unforgettable Year: Spring
Sweet Jasmine is about to finish high school, if not for one detail: math. She is supposed to study with a fearsome teacher but discovers the extra classes will actually be with Davi, a pragmatic student of exact sciences. Jasmine begins to see that numbers aren't so bad and learns more than just math.