Anastasia
The evil wizard Rasputin puts a hex on the royal Romanovs and young Anastasia disappears when their palace is overrun. Years later, the Grand Duchess offers a reward for Anastasia's return. Two scheming Russians, planning to pawn off a phony, hold auditions and choose an orphan girl with a remarkable resemblance to the missing princess. They bring her to Paris for the reward, not knowing she's the real Anastasia.