Anhedonia
Aristocratic sonnies Franz and Fritz Freudenthal, bereft of meaning and tormented by their miserable existence free of lust and joy, come across the new and unique Lust Stimuli therapy of Prof. Immanuel Young and consider it the answer of all problems...