Animals
Pol is a high school teenager with a seemingly calm life. However, Pol has a secret: Deerhoof, a cuddly teddy bear who thinks, moves around, and with whom he shares his best moments. Life goes on as normal until the arrival of Ikari (Augustus Prew, "Kick-Ass 2"), an enigmatic student who seems to be hiding something. Pol is fascinated by his new classmate and attracted to the dark side he conceals. But after an inexplicable death and a series of strange events, the timid student's routine transforms into an incredible adventure, which will take over their lives.