Anna's Gate
Anna’s Gate takes us in the life of a child psychiatric hospital in a group of kids with various mental disorders. With no prejudices, without controversy either, we share the hard, titanic and profoundly human work that is accomplished daily by caregivers and educators. The documentary reflects the joys and sorrows of those sick teenagers. Through poetic images and music, the film places us in a sensitive state. Take the time to open Anna’s gate, to meet these young people with an extraordinary destiny, to share their perspective on the world.