Arrowsmith
In this adaptation of the acclaimed novel by Sinclair Lewis, Dr. Martin Arrowsmith marries nurse Leora Tozer and misses out on a position with the esteemed Prof. Max Gottlieb. When Swedish scientist Gustav Sondelius invites Arrowsmith to help fight an outbreak of the bubonic plague in the West Indies, he must reconcile his desire for prestige and dedication to the scientific method with the needs of real people in pain.