Arsenal
The Lindel brothers, Mikey and JP, only had each other to rely on growing up. As adults, JP finds success as the owner of a construction company, and Mikey becomes a small-time mobster. When Mikey is kidnapped and held for a ransom by ruthless crime boss Eddie, JP turns to the brothers' old pal Sal, who is a plain clothes detective, for help. JP must risk everything and unleash his vengeance against King's relentless army of gangsters to rescue his brother.