Asi Creci
Beto is a kid from a district who, for defending his mother from his stepfather, finds himself in a difficult situation; which later turns into his life's blessing, as he becomes aware of his great talent thanks to this situation. Struggling to find himself and to fulfill his dream of overcoming poverty, Beto ends up in a world of rap, drugs, promoters, groupies and gangsters, all wanting a piece of him. A film written by Jose “JB” Castro is based on the experiences that all new Mexican rap talents have been through. Follow Beto on his journey from rags to riches and see what it takes to become a successful rapper in a country where rap has become one of the few ways for young Mexicans to overcome poverty.