Asylum
Asylum is the first feature documentary to take us inside the Canadian refugee process.It follows three people from their arrival in Canada to the final decision of the Refugee Board, and beyond. Garry Beitel accompanies all three as they adapt to a new country.In an unprecedented move, the Refugee Board allows cameras into the all-important hearings which determine the status of claimants.