At War With The Army
Korwin (Jerry Lewis) and Puccinelli (Dean Martin) are entertainers and close friends. Both things change when they are drafted into the military. Korwin ends up crawling through the dirt, while Puccinelli enjoys a cushy job in the office... Martin and Lewis are fresh and young in their third film, but they are not yet perfectly in sync with each other.