Babyface - MTV Unplugged NYC 1997
10-time Grammy Award-winning singer/songwriter/producer Kenneth 'Babyface' Edmonds delivers an intimate set for MTV Unplugged, featuring performances of 'I'll Make Love to You' and 'Whip Appeal' plus guest duets with Eric Clapton and Stevie Wonder.