Sam Favret Backyards Project
Meet Chamonix local Sam Favret as he explores his own backyard to give us his take on life inspired by the impressive mountains than surround him and his quest for perfection, be it on skis, surfboard or skateboard. As a descendent of 3 generations of high altitude mountain guides, Sam has always had great respect and admiration not only for the peaks of his native Alps, but also for...