Bajo un manto de estrellas
1936, the Calatrava convent is the apostolic school of humanities of the Dominicans. When, at the beginning of the Spanish Civil War, the religious witnessed the burning of a nearby parish, they had no doubt about the storm that hung over them. Thus began an epic story of sacrifice, faith, love and forgiveness that left written, with blood and fire, their names in history.