Bangkok Dog
Agent Andrew Kang is sent to Thailand on a dangerous undercover mission to take down the human trafficking ring run by the sadistic crime lord Dominick Mesias. His street smarts and fighting skills win over the local gangsters and he rises up the Bangkok underworld but the closer he gets to cracking the case, the more he loses himself in the role.