Barbara Rubin and the Exploding NY Underground
The masterpiece Christmas on Earth shook the New York experimental film scene. Its author, experimental filmmaker Barbara Rubin, made the film when she was only 18 years old. She was instrumental in creating New York's thriving underground film community.