Barton Fink
Set in 1941, an intellectual New York playwright Barton Fink (John Turturro) accepts an offer to write movie scripts in L.A. He finds himself with writer's block when required to do a B-movie script. His neighbour tries to help, but he continues to struggle as a bizarre sequence of events distracts him.