Battle for the Western Front
Inspired by Canuck World War I flying ace Billy Bishop, two young soldiers crash the front lines in August 1918. With the Allies detained, their platoon must hold out for 3 days on limited food and ammunition. Fortunately, their ranks include legendary Anishinaabe sniper Francis Pegahmagabow.