Be Still and Know
19-year old CJ, has lost touch with her childhood friend, Sophia, ever since she left small-town Willow Springs for college the year prior. Realizing how much they've grown apart, Sophia insists that CJ spends fall break at her grandfather's cabin, where they used to spend summers together. Reluctant, CJ gathers her new group of friends to join her for a fall escape they won’t soon forget. Jocelyn and Amber, city girls at heart, embrace the wooded retreat but their excitement quickly turns to dread when they discover a vagabond living in a run-down trailer on the property. Heeding his warnings against them, the group of girls’ decision to cut their trip short is foiled when Sophia disappears into the vast wooded terrain. As their fear and suspicions turn the girls against each other, CJ and her friends must find Sophia and decide if they are safer inside the cabin… or out. Told in the style of classic edge-of-your-seat “cabin films", Be Still And Know combines suspense with personal conflict and explores how faith is tested and relied on in times of trouble.