Before They Vanish
Frank Kuntz, a Vietnam War veteran, has spent his life nurturing and ranching hundreds of horses, which in turn help provide therapy to struggling humans. Upon receiving a negative health diagnosis, Frank searches for someone to take over his ranch and carry on his equine and humanitarian efforts.