Behind Marc Anthony’s OPUS
In this engrossing short film, salsa superstar Marc Anthony takes us through the making of his 12th album, OPUS. We get an intimate glimpse at his process, from the writing to a marathon studio session where he recorded all of his vocals in a single day—on the anniversary of his mother's passing, no less.