Being Charlie
From Academy Award-Nominated Director Rob Reiner (STAND BY ME, A FEW GOOD MEN), BEING CHARLIE is a coming of age story about a troublesome 18-year-old (Nick Robinson of JURRASSIC WORLD) who breaks out of a youth drug treatment clinic and returns home to Los Angeles. He finds his former-actor father (Cary Elwes of THE PRINCESS BRIDE) is running for Governor and his parents are forcing him to enter adult rehab. There he meets Eva, a beautiful but troubled girl, and is confronted by his issues with drugs, love, and family. Also starring Common.