Ben Harper And The Innocent Criminals - Live at the Hollywood Bowl
Live at the Hollywood Bowl was recorded August 4, 2003 in Hollywood, California. Taken from a sold out show, this release sees Ben Harper and band work their way through a selection of material from their back catalogue. Having toured incessantly the group has picked up quite a following, and this show attests to their burgeoning reputation as a live band. Tracks include 'Diamonds On The Inside...