Benny Loves You
After the accidental death of his parents, Jack’s comfortable lifestyle comes to an end and he must sell his family home. Desperate to improve his life, Jack throws out his childhood belongings including his beloved plush, Benny. It’s a move that has disastrous consequences when Benny springs to life with deadly intentions!