Bernadette
When she arrived at the Elysée Palace, Bernadette Chirac expected to finally get the place she deserved, having always worked in her husband's shadow to make him president. Thrown aside as too old-fashioned, Bernadette decided to take her revenge by becoming a media figure to be reckoned with.