Bernie the Dolphin
Set in St. Augustine, Florida, Bernie the Dolphin is a family adventure about a brother and sister who befriend a badly sunburned dolphin separated from his family and uncover a secret plan that could destroy the beach and their new friend's home. The kids must devise a clever plan to stop the bad guys, protect the sea life, and, most importantly, save their best friend, Bernie.