Beyoncé - I Am...World Tour
Beyoncé's I AM...WORLD TOUR captures concert footage from numerous shows edited into one extraordinary concert. Weaved into this concert are highlights that give a rare glimpse into the dynamic and personal world of this multi-faceted icon. The I AM...WORLD TOUR captures not only an unforgettable performance from the superstar singer and entertainer, but showcases her astonishing talent as a fi...