Billy Idol - In Super Overdrive Live
This concert presents Billy Idol reunited with guitarist Steve Stevens, who played on all his eighties songs. The tracklist runs from early Generation X hits, through his classic solo singles and up to tracks from his 2005 album 'The Devil's Playground'.