Bird
Bailey lives with her brother Hunter and her father Bug, who raises them alone in a squat in northern Kent. Bug doesn't have much time to devote to them. Bailey looks for attention and adventure elsewhere. From the award winning producers of 'Conclave', 'Carol', and 'Billy Elliot' comes " a classic Andrea Arnold picture, complete with striking new talent and moving insight into life lived on the margins". (Empire Magazine).