Blazing Saddles
Ribald, tasteless and hilarious ... this classic spoof of the Western genre by director Mel Brooks pokes fun at everyone and everything. A corrupt governor grants a reprieve to an African American convict if the condemned man agrees to serve as sheriff of a small Western town, believing that new sheriff will only live long enough to serve the needs of the governor and his nefarious railroad-baron backer.