Bliss
In need of creative inspiration, a professionally stagnant and hard-partying Los Angeles artist named Dezzy Donahue recklessly indulges in a series of drug binges. As the narcotics fly out of control, so does her newfound and inexplicable, yet unquenchable, craving for blood. As someone who has never been able to control her vices in the first place, Dezzy is violently consumed by this bloodlust.