Blood Creek
In 1936, the Wollners - a German family living in Town Creek, West Virginia - are contacted by the Third Reich to host a visiting scholar. In need of money, they accept Professor Wirth into their home. Wirth's grand occult project seals the Wollners off from the rest of the world and makes them players in a horrifying game of survival. More than 70 years later, Evan Marshall's older brother Victor mysteriously disappears near Town Creek for two years. But when Victor returns one night, very much alive and having escaped his captors, Evan asks no questions - at his brother's request, he loads their rifles, packs up their boat and follows him back to Town Creek on a mission of revenge that will test them in every possible way...