Blood Feast
In the sleepy suburbs of Miami, seemingly normal Egyptian immigrant Fuad Ramses (Mal Arnold) runs a successful catering business. He also murders young women and plans to use their body parts to revive the goddess Ishtar. The insane Ramses hypnotizes a socialite in order to land a job catering a party for her debutante daughter, Suzette Fremont (Connie Mason), and turns the event into an evening of gruesome deaths, bloody dismemberment and ritual sacrifice.