Bloodline
Sandra, a young journalist and her colleague Marco, are blackmailed by their editor-in-chief and forced to turn the backstage of a porno film. For an amazing circumstance, the location where the filming takes place is near a forest where years before, Sandra’s younger sister was killed by a ruthless maniac called "the surgeon" who used to rip out the heart of those who ended up in his claws. An extreme, gloomy, morbid and gripping movie, directed by the revelation of new Italian horror scene, Edo Tagliavini.