Blue Sky Jo
Quebec City, In the early 1980s. Her name is Helene, but she calls herself Jo because she wants to live like her hero, Joséphine The Little Musketeer, her favourite cartoon character. Jo is only ten years old, with three sisters, a very busy and troubled father and an understanding but strict mother. She lives in Limoilou, a blue-collar neighbourhood with a very diverse population, the most endearing of whom is her new neighbour, Monsieur Roger, a prickly old man who works hard at hiding his big old heart. A romantic soul with a voracious appetite for drama, Jo dreams of doing great things. One day, she decides to make it her mission to save her father from his work and his misery.