Bodas de Sangre / Blood Wedding
Bodas de Sangre / Blood Wedding depicts the tragic story of a bride, who runs away with her former lover on her wedding night – a fight to the death ensues between the two rivals. This traditional Spanish dance based on a choreography by Antonio Gades from the Teatro Real in Madrid takes you into the Spanish world of passion and drama. Blood Wedding is a tragedy, a Spanish story, imbued with folklore.