Bolshoy
The story of a young, provincial girl who dreams of becoming a ballerina. Through a difficult and challenging journey, she achieves her goal. With talent, mastery, patience, and determination, she achieves the pinnacle of success in ballet, becoming a prima ballerina at the Bolshoi Theatre.