BONES UK - Unplugged
For London-bred band BONES UK, every song is a chance to speak their minds, and to shed light on the disconnect between the status quo and the far more glorious world inside their heads. BONES UK delivers a RAW and passion-filled performance in an intimate location with a very diverse audience.