Borgo
Mélissa is a prison guard that has been transferred to a new Corsican jail. When Saveriu, a young influential inmate offers protection and guidance, she accepts his help, only to find herself indebted after his release. Mélissa is drawn into a criminal conspiracy and becomes suspected of complicity in a double murder.