Born a Champion
After a blood soaked jujitsu match in Dubai, fighting legend Mickey Kelley falls to superstar Blaine. But years later, an online video proves that Blaine cheated, and the world demands a rematch. Can the aging underdog get back into shape in time to vanquish his foe, get revenge, and claim his prize?