Johnny Hallyday - Born Rocker Tour
2013 live release recorded at the Palais Omnisports de Paris-Bercy for the French legend's 70th birthday celebration. An icon in the French-speaking world since the beginning of his career, he was considered by some to have been the French Elvis Presley. Hallyday remains largely unknown outside of France, Belgium, Switzerland and Quebec, thus earning the nickname 'the biggest Rock star you've n...