Borsalino
In 1930s Marseille, France, gangster Siffredi (Alain Delon) wants to locate his old girlfriend when he gets out of jail. But Siffredi's old flame is with another gangster, Capella (Jean-Paul Belmondo), and a fight ensues. After cooling off, the two men decide to become partners, and embark on a slow but steady quest to control the criminal underworld. They start with fixing fights and horse races but eventually move into more dangerous territory that puts their lives at stake.