Bram Stoker's Van Helsing
When his fiancée Lucy falls victim to a mysterious illness, Arthur Holmwood turns to a former rival in her affections - Dr John Seward - for help. Seward calls in his mentor, Professor Van Helsing, who quickly uncovers a terrifying truth.