Brett Dennen - A Backyard Session with Brett Dennen
Smoke And Mirrors is an odd title to sketch across the cover of Brett Dennen's 5th album. The tall, laid-back Californian has always brewed a batch of heartfelt, honest songwriting; a quality that seems more at the forefront than ever before. Born in the mountains around his cabin home, the three songs here bring with them a certain rustic ease. I suppose that's just what happens when your writ...