Brian Wilson - Presents Pet Sounds at Baloise Session
Brian Wilson presents Pet Sounds – The 50th anniversary celebration and final performance in its entirety, along with rare cuts and greatest hits. Pet Sounds is the 11th studio album by the the Beach Boys, released on May 16, 1966. In 2004, Pet Sounds was preserved in the National Recording Registry by the Library of Congress for being „culturally, historically, or aesthetically significant.“...