Brian Wilson and Friends - Live From the Venetian Theatre
Brian Wilson and Friends was recorded live in Las Vegas for Chicago television's prestigious 'Soundstage' program, in December 2014. The program features Brian Wilson's phenomenal touring band (including long-time Beach Boys sidemen Blondie Chaplin and Ricky Fataar) along with special guests Mark Isham, Kacey Musgraves, Nate Ruess (front man of Fun) and She and Him.