Bruce Springsteen - Springsteen and I
Springsteen and I is a unique feature music documentary celebrating a rock n’ roll icon. 40 years ago, Bruce Springsteen burst onto the rock scene and changed it forever. His music defined a generation, but behind the songs were remarkable stories about the fans who lived them. Now audiences everywhere can discover how the sound of Bruce Springsteen became the soundtrack of our lives. Inspir...